Διαμάχη στο Γαλλικό Όπεν. Ο Ζβέρεφ αδικείται από μια απόφαση του διαιτητή στον τελικό;
Αυτό είναι πιθανό να προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση. Το 5ο σετ του τελικού του Roland-Garros 2024 (6-2) σημαδεύτηκε από ένα διαιτητικό λάθος σε μια κρίσιμη στιγμή.
Με τον Carlos Alcaraz να προηγείται με 2-1 και να προηγείται με break, έσωσε ένα break point στο 15-40, αφού σέρβιρε μια δεύτερη μπάλα σερβίς που ήταν προφανώς λάθος, αλλά ο chair umpire έκρινε ότι άγγιξε τη γραμμή.
Το λάθος αυτό επιβεβαιώθηκε από το βίντεο μοντελοποίησης (σύστημα Hawk-Eye) που ήταν διαθέσιμο στα ΜΜΕ, αλλά δεν ήταν προσβάσιμο στον chair umpire. Θα πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι υπάρχει μικρό περιθώριο σφάλματος με το σύστημα Hawk-Eye, οπότε δεν είναι δυνατόν να εξαχθεί συμπέρασμα με 100% βεβαιότητα. Θα επιβεβαιωθεί.
Εάν το σφάλμα επιβεβαιωθεί, ο Alexander Zverev θα έπρεπε να είχε επιστρέψει στα 2 games όλα σε αυτό το τελικό σετ, το οποίο θα ήταν τότε εντελώς διαφορετικό.
Γαλλικο Οπεν
Κύπελλο Ντέιβις: ανάμεσα σε μεταρρυθμίσεις, κριτικές και εθνική κουλτούρα
Όταν οι σταρ του τένις αλλάζουν γήπεδο: από τον τραγουδιστή Νοά έως τον βουλευτή Σάφιν, ένας άλλος αγώνας, αυτός της επαγγελματικής μετάβασης
Εργαστήριο του τένις του αύριο, έχει μέλλον το Masters Next Gen;
Τένις: οι άγνωστες αλήθειες για τη διακοπή της σεζόν, ανάμεσα σε ξεκούραση, στρες και σωματική επιβίωση